Layan

Wednesday 21 November 2012

Terima Kasih Sahabat



Salam...
hyeee,,korang..ermm..ini first benda yang aku post kat blog saya..Bila kita bercakap dengan sahabat ia boleh dikaitkan dengan orangg yang paling terdekat dengan kita selepas keluarga..hihihihhi..betol kan???

so hari ini,saya nak tulis sesuatu yang paling berkaitan dengan sahabat saya...Terima Kasih sahabatku Cik Syikin...Napa saya say Tq bab::Macam ini ceta dia~~
Dia nie jenis budak2 yang sempoi je,budak satu sekolah tapi dulu tak bepa berkenaan dengan dia..hihihihi..tu time sekolah menengah..takthu le mcm poyoh sikit le...kakakkaka..betol le orang cakap tak kena maka tak cinta..
lepas SPM sambung belajor kat tingkatan 6..sekali dapat sekelas dengan dia..rasa terkejut juga..how it came..kakakakkaka...memang lucu le bila diingatkan muka saya time tu.Hari pertama memang ergggg,,,takthu nak terangkan perasaan macmmana tapi mmg macam tak boleh terima sekelas dengan budak yang sering kali menjadi bahan umpatan bila berborak dengan member lain.kakakak..
Satu hari kawan baik saya dapat tawaran kerja dan makanya dia kena berhenti sekolah,bererti tinggal le saya seorang diri.Takthu le dari saat itu,saya mula rapat dengan sahabat saya ini,memang tak sangka sikap dia pun segila macam saya.dengan kuat tidornya di kelas siap bergabung kepala,dengan bercakap denda mengarut dan paling ingat sampai sekarang sebelum balik asrama wajib menendang sebatang pokok kelapa yang uzur.kakakaka..memang bila bersama dia gembira dan enjoy gila.Then benda yang kita orang pelik dia junior kat asrama cakap muka kami sama..ohhhh tidakkkk..tapi kenyatannya memang dorang salah panggil nama bila jumpa..

Sampai sekarang ini,walaupun kamin dipisahkan dengan lautan tapi ikatan persahabatan kami tetap erat dan kukuh seperti biasa.Tiada benda menjadi penghalang untuk kami sama seperti dulu...hihihihihi...sama ada bila ada masalah,kegembiraan dan kesedihan dia le orang pertama yang tempat saya meluahkan...kira macam tong sampah untuk mendengar segala-galanya.

Ok le..rasanya sampai sini je le kot benda saya nak tulis..errrmm...TERIMA KASIH SAHABAT...





No comments:

Post a Comment